להתראות בלוב (גדעון עוזב)

פורסם: מרץ 17, 2011 מאת גיא ברמן מכליס בנושא יומרוזה
תגים:

גדעון התחיל להתרגז. מילא הזלזול בבלוב, אבל בו?

הכל התחיל עם חוסר הרצון של כותבי הבלוב. הם טענו שהם עסוקים, שהם מאוד רוצים לכתוב יותר פוסטים אבל…

הוא לא האמין להם. לעשות ספיישל לתרצה אתר יש להם זמן?

הקש ששבר את גב הגמל היה כל המהומה סביב האוסקר המטופש הזה. נו באמת. בעוד שהם התגאו במאות הכניסות שהבלוב קיבל באותו ערב, הוא ידע שמדובר ב-4 אנשים משועממים שלא הפסיקו לעשות ריפרש.

אחר כך הם השמיעו קולות של חזרה ואז דממה. כלום. אפילו השיר היומי הפך לשיר הלפעמים.

לגדעון נמאס. אחרי גרעינים, זומבים, עבודה משרדית, שחפת ואולקוס נמאס לו להיות שק החבטות של הבלוב.

"אני עוזב", הוא הודיע להם בבוקר.

אסתר ונטלי הביטו בו משועממות. "סליחה, מי אתה?"

"אני גדעון" ענה לאחר שתיקה קצרה. אסתר הסתכלה עליו, מנסה להבין אם היא מכירה אותו. "זה משהו של גיא" הפטירה נטלי. הן חזרו להתמקד בטלויזייה. גיא נכנס עם העיתון.

"אני עוזב", אמר גדעון. גיא הסתכל עליו. "טוב", אמר.

"לא, אתה לא מבין את מה שאני אומר. אני עוזב"

גיא הביט בו ולא ענה.

"לתמיד"

גיא משך בכתפיו והלך למטבח להכין קפה.

גדעון הביט בעצב בבית האפור שהיה ביתו במשך החודשים האחרונים. הוא ידע שמעכשיו הוא בכוחות עצמו. הוא יצא לרחוב כשהחלטה בליבו. גדעון הולך לפתוח בלוב.

סליחה, בלוג.

תגובות
  1. Nathalie Dobrzan הגיב:

    לא, גדעון, לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!

    • גיא ברמן מכליס הגיב:

      אל תגיבי לו. זה בדיוק מה שהוא רוצה. זו סחטנות רגשית ואני לא הולך להיות חלק מזה. הפישר הזה, אנחנו נתנו לו במה והוא מעז לבקר אותנו? שיילך. אני רוצה לראות שיאיר רוה יתן לו פינה בסינמסקופ שלו. הוא היה יורק לו בפרצוף. אנחנו סבלנו את הקריזות שלו, את ההיפוכונדריות שלו, את הריח הרע מהפה. שיילך.
      תוך שבוע הוא כאן חזרה, את יכולה להתחיל לספור.

  2. Aya הגיב:

    Ho Gidon.

    Maybe we should go on a break…

להשאיר תגובה

