לא, גם עכשיו שאני אמונה על ביקורת טלוויזיה כאן בבלוג, אין לי שום כוונה להישאר ערה ולראות את גלובוס הזהב הלילה.
אני שונאת את גלובוס הזהב. אני שונאת אותו אפילו יותר משאני בזה לטקס פרסי האמי. וזה חתיכת הישג.
אני לא מבינה למה הוא עדיין קיים ומתקיים? איזה רלוונטיות יש לו? ולמה יש מי שמממן אותו?
או, חמור מזה, מחשיב אותו?
הלוא זה ברור שתא המבקרים הזרים בזים להוליווד ולכל מה שמופק בה.
איך אחרת אפשר לנמק את מועמדותן של "אליסה בארץ הפלאות", "בורלסק" או "התייר" בקטגוריית הסרט הקומי/ מוזיקל?
ושקוף שהמועמדויות נבחרות אך ורק ע"פ חישובים ציניים כמו "את מי היינו רוצים לראות על השטיח האדום ובקהל?
ומי יבטיח לנו רייטינג?" אחרת איך תסבירו את מועמדותה של אנגלינה ג'ולי בקטגורית הקומדיה?(!?!)
אבל אין ספק שמה שתא המבקרים שונאים יותר מכול, אפילו יותר מקומדיות ומחזות זמר קולנועיים,
זו טלוויזיה באשר היא. לכן זה ממש מוגזם לצפות מהם באמת לראות את סדרות לפני שהם בוחרים מועמדויות.
וגם אם הם מעמידים לפרס את הסדרות הטובות, או את השחקנים הראויים, הם הרי עושים זאת מכל הסיבות הלא נכונות, או מצירוף מקרים פלאי.
אוף, אני באמת שונאת את גלובוס הזהב.
אבל זה כמובן לא עוצר אותי מלתת את רשימת הניחושים שלי לזוכים בטקס בתחום הטלוויזיה.
סדרת הדרמה הטובה ביותר
מועמדות: "בורדווק אמפייר" "דקסטר" "האישה הטובה" "מד מן" "המתים המהלכים"
הזוכה: ברייקינג בד. אה, רגע. לא העמדתם אותה בכלל.
(במקום להעמיד אותה או את "ילדי האנרכיה", "טרמה" ו-"צדק פרטי", בואו נעמיד את "המתים המהלכים" – סדרה בינונית שמעולם לא ראינו אבל שמענו שזו הצלחה מטורפת והעמדתה לפרס תזכה אותנו בנקודות בונוס על עדכניות!)
מי תיקח? בטח "בורדווק אמפייר". לא כי מגיע לה (למרות שמהקבוצה הזו יכול להיות שהכי מגיע לה. לא ראיתי את "האישה הטובה"), אלא כי זו סדרה שגורמת לפאנל שופטים בטקסים מיותרים להרטיב בתחתונים על עיוור:
היא מופקת על ידי במאי קולנוע (שזה יותר שווה מטלוויזיה) מבוסס ומוערך, היא תקופתית (הו התלבושות, הו הלוקיישנים, הו הדיוק ההיסטורי!) והיא עוסקת במאפיה (ומאפיה, ידוע לכול = איכות).
הסדרה הקומית הטובה ביותר
מועמדות: "30 רוק" "המפץ הגדול" "The Big C" "Glee" "משפחה מודרנית" "האחות ג'קי"
הזוכה: "קומוניטי"!
לא? אז "לואי"! גם לא? אז מה לגבי "מחלקת גנים ונוף"! או "bored to death"! better off Ted" "Party Down" "It's Always Sunny in Philadelphia".
אף אחת מהן, אה?
בשנה שהציעה מבחר מלהיב של קומדיות בחרתם להעמיד שוב אותן סדרות כמו בכל שנה, ולא משנה שהעונה של "המשרד" ושל "רוק 30" היו חלשות יחסית, וש-"האחות ג'קי" היא בכלל לא קומדיה (אבל, אבל, אבל – אידי פאלקו, היא הייתה בסדרת מאפיה!!!).
מי תיקח? בטח "משפחה מודרנית" או "גלי". שתיהן לא מצחיקות אבל גורמות לבוחרים בהן להרגיש כאילו הם עם היד על הדופק, והו כה נאורים (אנחנו הכי מפרגנים להומואים!!!). מאידך אולי הסרטן ינצח. הוא תמיד מנצח.
השחקן הראשי הטוב ביותר בדרמה
מועמדים: סטיב בושמי, "בורדווק אמפייר" בריאן קרנסטון, "שובר שורות" מייקל סי הול, "דקסטר" ג'ון האם, "מד מן" יו לורי, "האוס".
הזוכה: בראיין קרנסטון.
אה, רגע, לא. זה לא שאשכרה ראיתם ולו פרק אחד של שובר שורות. לא. פשוט ראיתם את טקס האמי, ושמתם לב שהאיש הזה זכה שלוש שנים ברצף על התפקיד אז העמדתם אותו על אוטומט.
מי ייקח? כל מי שאינו ג'ון האם הבינוני יהיה מצוין מבחינתי, אבל בטח האם יקח. או בושמי (כי הוא שחקן קולנוע וזה עושה לנו נעים בפיפי).
השחקן הראשי הטוב ביותר בקומדיה
המועמדים: אלק בולדווין, "רוק 30" סטיב קארל, "המשרד" תומאס ג'יין, "האנג" מת'יו מוריסון, "Glee" ג'ים פרסונס, "המפץ הגדול"
הזוכה: zzzzzzzzz
מה? אה, סליחה, נרדמתי. לא אכפת לי. תעשו אן דן דינו.
מי יקח? אם תתנו לבולדווין או קארל תוכלו להשתמש בכרטיסיות משנים קודמות, שזה הכי אקולוגי.
השחקנית הראשית הטובה ביותר בדרמה
המועמדות: ג'וליאנה מרגוליס, "האישה הטובה" אליזבת מוס, "מד מן" פייפר פראבו, "Covert Affairs" קירה סדג'וויק, "המפענחת" קאת'י סגל, "ילדי האנרכיה"
הזוכה: פייפר פראבו, על "חופשיות על הבר".
מי תיקח? ג'וליאנה מרגוליס ותכלס אין לי בעיה עם זה. אבל טוב לראות שהם העמידו את אליזבת מוס בקטגוריה של שחקנית ראשית, וגם מחמם את הלב לראות כאן את קאתי סגל, למרות שלא ברור איך זה קרה.
השחקנית הראשית הטובה ביותר בקומדיה
המועמדות: טוני קולט, "טרה" אידי פאלקו, "האחות ג'קי" טינה פיי, "רוק 30" לורה לייני, "The Big C" ליה מישל, "Glee"
הזוכה: איימי פוהלר על "מחלקת גנים ונוף". או שלא.
מי תיקח? לורה לייני. לא ראיתי, לא יודעת אם זה טוב, אבל זה על סרטן, קרי "קומדיה אמיצה", והיא שחקנית קולנוע. סגרנו עיניין.
עכשיו לצמד הקטגוריות האהובות עליי!
תמיד סימן לאהבה והבנה אמיתית של טלוויזיה כשבטקס פרסים אומרים "למה שלא ניקח את השחקנים/ שחקניות המשנה בדרמה, קומדיה, מוזיקל, סרט לטלוויזיה ומיני סדרה ונשים את כולם בקטגוריה אחת?! תכ'לס, מה ההבדל?"
שחקנית המשנה הטובה ביותר
המועמדות: הופ דיוויס, "The Special Relationship" ג'יין לינץ', "Glee" קלי מקדונלד, "בורדווק אמפייר" ג'וליה סטיילס, "דקסטר" סופיה ורגרה, "משפחה מודרנית"
הזוכה: קלי מקדונלד המקסימה. אבל זה לא יקרה באמת.
מי תיקח? סופיה ורגרה (מבטא ספרדי זה מצחיק) או ג'יין לינץ (כי בוטש'יות זה מצחיק!).
שחקן המשנה הטוב ביותר
המועמדים: סקוט קאן,"הוואי 5-0" כריס קולפר, "Glee" כריס נות', "האשה הטובה" אריק סטונסטריט, "משפחה מודרנית" דיוויד סטרנת'ארן, "טמפל גרנדין"
הזוכה: לא אהרון פול מ"ברייקינג בד". נו, אז מה אם הוא זכה באמי השנה? אז מה אם חצי מהמבקרים הגדירו אותו שחקן השנה בכל קטגוריה, משנה או ראשי. לגלובוס הזהב הוא לא מספיק טוב.
יודעים מי כן? [גם אנחנו לא. אבל אנחנו מזהים את שם המשפחה של סקוט קאן (מאבא ג'יימס, שחקן קולנוע), ואת כריס נות' אנחנו זוכרים מ"סקס והעיר הגדולה". גם היה סרט כזה.]
מי יקח? אריק סטונסטריט. המרוויח הגדול מערבול הקטגוריות – שחקן מצוין אבל הוא פשוט לא השחקן הכי מצחיק במשפחה מודרנית. טיי בורל הוא הכי מצחיק בקאסט. או היחיד המצחיק, אם חייבים להתקטנן.
(רגע, רגע! כולם יודעים שהומואים זה מצחיק, והומואים שמנים מאגדים שתי אסכולות הצחקה ביחד!)
וכך יגיע לסיומו עוד טקס מרגיז ומיותר, אותו אני אקליט ואריץ קדימה ואדלג על פני כל הפרסים המקוממים שיחולקו עד שאגיע לקטעים של ריקי ג'רבייס, מי שהוא ההצדקה היחידה לקשקוש המשמים הזה בארבע השנים האחרונות.
מסכימים אתי?
חולקים על בחירותיי הכל כך לא חד משמעיות?
השאירו תגובה על הבוקר. לילה טוב.
תגובת היום שאחרי: נו, דייקתי בכל מה שקשור ליחסם המתרפס של תא העיתונאים הזרים לשחקני ומפיקי קולנוע בטלוויזיה.
בשנה שבה הטלוויזיה האמריקנית התעלתה פי כמה מונים על הקולנוע, הטמבלים האלה עדיין חושבים בסטיגמות מעליבות בכל הנוגע למסך הקטן.
מה שכן, לגמרי שכחתי לקחת כפקטור את התחרות המטומטמת בין גלובוס הזהב לאמי, שגורמת להם לעשות דווקא ולהכתיר מלכים הפוכים. כך, בורדווק גוברת באופן גורף על מד מן וגלי על משפחה מודרנית.
*facepalm*
ואסיים בברכת – טוב שלא קמתי בשביל החרטוט הזה. יום טוב לכולם!
WOW, מישהי עצבנית… מזל על המגפיים..
אני? עצבנית, מאיפה הבאת?
כל כך מזדהה עם העצבים שלך מותק, והרשי לי להביע תרעומת לנוכח זה שהרשת החברתית גבר בקטגוריות הקולנועיות – סרט נחמד, אבל כשמעמידים אותו ליד נאום המלך?? סליחה??? אלוהים, יוצא לי עשן מהאוזניים. לא בטוחה שזה בריא ככה על הבוקר…
ברמה העקרונית אין לי בעיה עם כל חלוקת פרסים לדיויד פינצ'ר. אבל למרות שמאוד אהבתי את הרשת החברתית, כנראה שהייתי נותנת את הפרס לכריס נולן והתחלה.
מאידך עוד לא ראיתי את נאום המלך, או ברבור שחור.
כל הטקס המופרך הזה מיותר. היו צריכים לתת ספיישל של חצי שעה בה ריקי ג׳רוויס יורד על כולם ולחסוך מאיתנו את עוגמת הנפש
תכלס.
וגם, לא חבל על השוחד שנתנו לתא המבקרים בשביל שיכניסו את התייר לרשימת המועמדים (רק בשביל שבסוף לא יזכה)?
לא עדיף היה לתת לי את הכסף, שאני אסע לראות את הסטנדאפ האחרון של ג'רבייס בפסטיבל אדינבורג?
ככה לרדת על ג'ון האם? לעין לא מזוינת אולי נראה שהתפקיד והמשחק שלו דלים, קצת כמו ג'ורג' קלוני/דאג רוס ב-ER, אבל מדברייך אין לי אלא להסיק שאת לא צופה ב"מד מן". בעונה הרביעית האם גילם באופן פלאי את דמותו של אדם מתפורר, ומגיע לו לזכות עליה.
עם זאת, בראיין קרנסטון הוא מבחינתי הסיבה העיקרית לצפות ב"שובר שורות" שאת כל כך אוהבת, הסדרה הנמרחת ביותר בתולדות הזמן, והוא ראוי לכל פרס רק כי הוא לבדו גרם לי לצפות בכל שלוש עונותיה. שחקן פנומנלי עם כריזמה אדירה. מאחר שהעונה הבאה של "שובר" תתחיל רק ביולי, היא לא תהיה מועמדת לאמי 2011, כך שאני מקווה שג'ון האם יגרוף הפעם את הפרס. גלובוס הזהב זה גם ככה קקמייקה, כפי שפירטת היטב. אם כי, במחשבה שנייה, האמי לא הרבה יותר טוב. לראיה חותכת: "הסמויה" מעולם לא הייתה מועמדת לפרס הדרמה הטובה ביותר. בדיחה.
היי, תודה על הקריאה והתגובה. 🙂
וכעת לעסקים: מבחינתי, ג'ון האם והסדרה שלו מוערכים יתר על המידה.
אני לא חושבת שהוא שחקן רע, אך בפירוש לא מדהים, ומלבד בעונה הרביעית שאכן דרשה ממנו סופסוף מנעד הבעות רחב יותר מ:אדיש-מחויך ומהורהר-קורבני. הוא לא נדרש להרבה, ועל כן גם לא קיים.
מלבד הרצון לעשן ולזיין יפהפיות, לצופה יש 0 הזדהות עם הדמות, וזו דמות שהיא (בכל שני מימדיה) דמות ולא, חלילה, בן אדם אמיתי, שמורגש כאילו יש לו קיום ממשי מחוץ ליקום המדומיין שנתנו לו כותביו (בפעמים המועטות שהם טרחו לא להיות עסוקים בלהתפעל מבבואתם במראה, וכתבו איפיונים ועלילות).
בכל מקרה, אין בין המשחק שלו למשחק של חבריו לקטגוריה ולא כלום. יו לורי שחקן טוב ממנו, מייקל סי הול שחקן טוב ממנו, קייל צ'נדלר טוב ממנו, וכן, בריאן קרנסטון מאכיל אותו אבק.
אישית, אני מקווה שלורי יזכה באמי 2011 על האוס.
וקרנסטון היה *אולי* הסיבה העיקרית לצפות בשובר שורות בעונה הראשונה, אבל מאז עברו אינספור רגעים טלויזיונים גדולים, מבוימים בתנופה, משוחקים בטוטאליות וכתובים בתעוזה שהם הרבה מעבר לקרנסטון ושהם הסיבה האמיתית לגדולתה.
צר לי שאתה חווה את הסדרה אחרת, אבל ההפסד כולו שלך.
על דבר אחד אנחנו מסכימים, האמי מגוחכים כמעט כמו גלובוס הזהב,
ו"הסמויה" היא סדרת הדרמה הכי טובה שאי פעם נוצרה.
אגב, "שובר שורות", אפרופו יצירות מופת שלא זוכות לכבוד הראוי להן בזמן אמת, היא היא היורשת האומנותית שלה, ולא הנפיחה הטלוויזיונית שהיא "מד מן".
נו, מקווה שלא הברחתי אותך ושתשוב לבקרנו בקרוב.
את צודקת.
אוף
תודה. אך מדוע אוף?
מעתה אמור "את צודקת, הידד" או "את צודקת, הוד מעלתה"
או "את צודקת, הנה קצת דולרים, לכי קני לעצמך משהו נחמד".
את צודקת.
אוף.הוד מעלתה, הנה קני לעצמך כתר נחמד.אתה שוכח שאני אדמין כאן.
מוהאהאהאהאהא! 😉
יא חתיכת אדמינייקית
ולי צר שאת חווה את "מד מן" אחרת (:
אם להדגיש את מה שמפריע לי ב"שובר" – היא כל כך משתדלת להיות דרמה מהורהרת ואיטית ולא מה שהיא אמורה להיות, כלומר מותחן פשע משובח, עד שהיא תוקעת לעצמה מקלות בגלגלים. כתבתי בעבר על כמה מפרקיה בדיונים עליהם, ואני חושב שדעתי על "הזבוב" מגלמת היטב את מה שמפריע לי אצלה באופן כללי.
http://www.agenda.co.il/149/forum/496708/
את כותבת על היעדר ההזדהות עם דון דרייפר כאילו היא אמת אובייקטיבית, אבל אני אישית מוצא את עצמי מאוד מזדהה איתו. כל הרעיון שלו כאדם ללא זהות של ממש, רדוף על ידי עברו, מרגיש לא שייך אל חלק ניכר של חייו – אני בטוח שיש רבים שמזדהים עם אלמנטים כאלה. אני לגמרי יכול להבין למה לאנשים לא תהיה סבלנות לסדרה כזו שעיקר כוחה מצוי בסאבטקסט שלה, זה בהחלט יכול להיות מייגע. אני אישית מוצא את זה מאתגר ולעתים קרובות יפהפה.
יחד עם זאת, בעיניי לא "שובר שורות" ולא "מד מן" ראויות להתאבק בעפר רגליה של "הסמויה". היא מתנהלת בספירות אחרות.
אני חייב לציין שאני לא מצליח להבין איפה הסאבטקסט של "מד מן". היא מרגישה לי הסדרה הכי חסרת רבדים בעולם. כל דבר נדחף לך לפה עם כפית וכצופה, במקום להתאמץ, אתה יכול לשבת ולבהות בג'ואן המדהימה. אני מודה, אחרי שתי עונות ושלושה פרקים של העונה השלישית נשברתי והחלטתי שאני מפסיק לצפות בזה. השיא, בעיני, היה הפרק הראשון של העונה השלישית עם הפלאשבקים האיומים האלה.
אבל אני מודע לזה שיש רוב של אנשים שמקיפים אותי שמעריצים את הסדרה הזו.
לגבי "הזבוב" אני לא ממש מבין איך אפשר שלא להתאהב בפרק הזה. בעיני זו טלויזיה מופלאה ולא רק סיום הפרק. כל הדרך שבה הדברים נעשים בו היא מושלמת.
לגבי "הסמוייה" אין לי מה להוסיף על שכתבת. אכן מדובר ביצירה הטלוויזיונית הגדולה ביותר.
איטיות מעולם לא הפחידה אותי (מצאתי את "זודיאק" קצר מדי, ולראייה – התאהבותי המוחלטת ב"זבוב"), מה שאין לי סבלנות אליהן הן שטחיות, כתיבה בטוחה על סף הפחדנית ופסבדו-מסתוריות ואווירתיות שמחפות על היעדר כמעט מוחלט של סאב-טקסט.
בקרוב אכתוב פוסט ארוך שמתאר בדיוק את כל הבעיות שלי עם מד מן, אז אחסוך ממך את הנאום המייגע (ועוד ביום ההולדת שלך! 😉 )
שובר שורות אינה "אמורה" לעשות דבר, ואינה מנסה להיות ז'אנר אחד ויוצא לה ז'אנר אחר. חלק מהמדהימות (כן, זו מילה) של הסדרה היא העובדה שהיא נעדרת גבולות ופרועה לחלוטין.
היא עושה מה שבא לה, מתי שבא לה, בקצב שבא לה ואיך שבא לה, תוך לקיחת סיכונים תמידית (רובם משתלמים, חלקם לא).
היא באה לחקור דמויות ודינמיקות, לנבור עמוק עמוק בנפש על צדדיה האפלים ביותר, בלי חשבון, והיא עושה זאת טוב יותר מכל סדרה אחרת שכרגע משודרת ומרוב הסדרות שאי פעם נוצרו.
הסמויה טובה יותר, משום שהיא לא גיששה בדרך, החזון שלה היה שלם מלכתחילה והיא חתרה והצליחה להגשימו על פני 5 עונות מאוד מגובשות.
היא מההתחלה שלמה ועל כן מושלמת.
breaking bad is a pretty close second, though.
זו, בכל מקרה, דעתי.
נו, לפחות כולנו מסכימים על "הסמויה".
זה לא עיניין של מה בכך.
אני גם די בטוחה שכולנו פה באפיונרים.
זה פוסט פשוט מושלם. מסכים עם כל מילה.
היי היי, תודה רבה!
מפתיע ומחמם את הלב לראות פוסט שמכיל את המונח "נעים בפיפי" מקבל מחמאה כזו גורפת. 🙂
(אם אהבת את זה חכה שתקרא את הפוסט על שובר שורות!)
Nice to see i am no longer the only one around this blob that appreciate mad man.
I think, for me any way, that one of the most brilliant things in mad man is exactly what you don' like, and that indeed you don't relate to him. he is, like the world he is in, empty and it is difficult if not impossible to relate to.
Yet it doesn't stop mad men, in my opinion from being phenomenal though I agree with all not to the same standard as The wire.
A small detail yet for me crucial that makes mad men, to me, better than Breaking Bad, amongst other things, is that it has more than one female character that I like and want to see more. Even those I don't like as a character, like Betty manage to move me, interest me and make me want to see more of them. I think I like all female characters and actresses of Mad Men. No other drama has managed to do that for me. The women of BB annoy me and bore me. They are predictable and are pale and flat and completely disappear in front of the boys massive talent, which like Yaddo is the main reason I still watch the show. Even Hank who is not as important as the other 2 is a better actor and character than the women.
Mad Men doesn't break the rules I agree, but I don't think breaking the rules is the rule for a good drama. I agree with Yaddo that it's all about the subtext and I love it.
it is consistent and unified, it's slow but portrays not a character but more a society and an area. it is glam and depressing at the same time and for those of us, like me, who wish they were living during that time in NY it really does give a feel for it.
I think Hamm is a great actor and not just in mad men but as a comedy actor, But I agree, that Cransten and Laurie are better.
I also think that BB had been more sloppy and neglectful with it's writing and directing than it was brave, though it was brave here and there, The fly is way over rated by this blob imo. If anything ER that was mentioned before and Doctor Who both have been a lot braver with their script and production choices than anything I have seen so far from BB.
Just one last thing about female characters, House, which I love, has only one good female character. glee, which again I am the minority for loving, has 2 good female character but the lead is dreadful. But I guess that is not considered a drama.
As for the Globe, I feel arguing about BB and Mad Men is more interesting than the Golden Globe. I will say this.from the one ep I have seen so far of Boardwalk Empire I think It's about to become my next favourite drama to come from the US. And I love Buchemy so have no problem with that. Alll the rest I agree with all that been said and find it not worthy of my energy.
However as much as I love Ricky and am not interested in GG I do feel he is being a bit like Andy in extras Xmas special and spit into the well he is drinking from, and I say that with all the love for Gervais and the annoyance to GG.
באשר לריקי – גלובוס הזהב הוא טקס נעלג ועלוב ועל כן הגיע לו מנחה שילעג ויעליב.
זה בהחלט מעניין מה שאת אומרת כאן על הדמויות ויש לי בהחלט מה להגיד בנדון, אבל אני אשמור את זה לפוסט על מד מן. יהיה לנו עוד זמן להתווכח על זה שם.
גם נראה לי שמעתה הערות על ברייקינג בד יוגלו לפוסט הרלוונטי עליה, כי זה נהיה מגוחך שכל פוסט שאני כותבת מתרכז בה, גם אלה שלא.
בורדווק אמפייר היא סדרה טובה, אך לא יצירת המופת שמנסים לשווק אותה, מה שגורם לי לחשוד שהיא תטפס בקרוב למקום השני ברשימת הסדרות המוערכות יתר על המידה. P:
בכל מקרה, חלק מהשנאה שלי למד מן נובעת מהעובדה שהאהבה לסדרה כל כך עשירה בסטייל וחלולה מתוכן היא כרגע הקונצנזוס הגורף בקרב הקהל הרחב (אחרת סתם הייתי מפסיקה, וצופה בדברים טובים יותר).
הבלוג הזה מקווה להיות, בין היתר, מקום מפלט שבו אנשים מביעים חוות דעת אלטרנטיבית, אינטלקטואלית לא פחות, הרחק מהכפייה היומרנית-פלצנית הציבורית.
מד מן זה קקי.
חח חח
היא אמרה מד מן
חח חח
(זה מצחיק כי זה גס)
I thought there were very good female characters on the Benny Hill shows…
יפה כתבת (עד Glee).
😉
עברתי למחשב הגדול כדי לענות בעברית.
רק רוצה לציין שבעיני ג'ון האם הוא כל כך מעולה בתור דון דרייפר שככשראיתי אותו ב 30 רוק (ואחר כך גם ראיתי אותו בסאטר דיי נייט לייב ושמעתי אותו בשרק לנצח, שאגב פחות גרוע ממה שציפיתי) אני הייתי בשוק. התפקיד של דון תפור עליו ויושב עליו כל כך טוב שהיה לי ממש מוזר בהתחלה לראות אותו בתפקיד אחר ובטח שבתפקיד קומי. ההופעת אורח שלו ב 30 רוק היא פנינה. החיקויים שלו בסאטר דיי נייט לייב הם בשורה אחת עם גדולי החקיינים. לדעתי הוא שחקן ממש ממש ממש אחלה. למרות שאני חוזרת ומסכימה שגם קרנסטן וגם לורי שחקנים טובים יותר.
אני הייתי רוצה לראות את לורי מקבל אמי על BROKEN או לחילופין שהפרק המופלא הזה של האוס יזכה באיזהשהי הכרה. אם כי נדמה לי שהוא היה מועמד ב 2010 והפסיד וחבל.
לא ראיתי את ג'ון האם ברוק 30 או בסטורדיי נייט לייב. בתור דון דרייפר הוא לא הדהים אותי, זה הכול.
כן, קצת נשבר הלב על לורי שנותן עבודה מאוד יפה בעונות האחרונות של האוס.
(האם יש גם מחשב ממש ענק שבו את עונה בארמית?)
אני רוצה לציין שראיתי את האם ב"גנב עירוני" (The Town) ובעיני הוא היה השחקן היחיד החלש בצוות.
ואחרי שאמרתי את זה אני בעד להעביר את הדיון לנושא אחר.
בעיני זה ממש מטופש שסגלגל זה אובלי. מה דעתכם?
אה כן וגם רציתי לומר לאירית שלמרות שאני חושבת שנאום המלך סרט טוב מאוד וקולין פירת לשם שינוי מאוד מוצלח (האמת הוא היה טוב גם בסינגל מן) אבל הרשת החברתית הוא יותר אני. הבחירה בין ג'סי לקולין במשחק היא לא קלה. נראה לי שקולין יש לו יותר סיכוי כי מגמגמים נכנס בקשגוריה של נכים, הומואים וחולים סופניים שכידוע מביאה פרסים. אבל כמו שגיא ציין בפוסטו, הארוע הקולנועי של השנה ובעיני גם של העשור (עם 2010 נכללת בעשור הקודם) הוא התחלה. סרט מופלא, שכל הפגמים שאנשים מוצאים בו רק מחזקים אצלי את התחושה שזו יצירת מופת. (גם להיצ'קוק היו בעיות קונטיניוטי ואחרות).
איה, אני מסכים, אבל צר לי – הדיון עבר לסגלגל ואובלי
השאלה הנשאלת כאן, גיא, היא מה קורה אם את מוצא את עצמך מול אובל סגול?
במחשב הענק שלי הוא רק למקרה שאני צריכה להתכתב עם המלכה.
השאלה היא אם בבית הלבן יצבעו את אחדר האובלי בסגול, מה הוא יהיה יותר? סגלגל או סגול?
You can do it in English, the purply oval.
עכשיו כשאת כותבת באנגלית אני מבין שזה מהמחשב הקטן וזה מרגיש פחות מיוחד 😦
Little computer for the little people. 😉 i had to leave home. Will it crash u if I said I'm now responding from my phone? Or would you see it as a compulsive need to respond?
כל חיי מתנהלים מהטלפון הנייד שלי כך שאני רואה את זה כשדרוג 🙂
[…] תמוה ליוצרים טריים, ליצירות ז'אנריות ולחדשנות. אבל נו, גלובוס הזהב עדיין יותר גרוע. האמי אולי לוקים בחוסר טעם משווע ובשמרנות, אבל לפחות הם […]